بازی ایرانی «فریاد آزادی» رونمایی می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی، حسن کریمی قدوسی درباره بازار بازیهای رایانه‌ای اظهار کرد: در ابتدای ورود بازی «پوکمون گو» به کشور، تحلیل بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای این بود که این بازی تا یک ماه بازار بازیهای رایانه‌ای را قبضه می‌کند و به دلیل جنس بازی، تب این بازی فروکش می‌کند.

وی با بیان اینکه از همان ابتدا پیش‌بینی می‌کردیم استقبال از بازی «پوکمون گو» افت پیدا کند، تصریح کرد: از خصوصیات این بازی خروج از خانه و پیاده‌روی بود و در کشور ما غیر از چند هزار نفر درگیر بازی نبودند.

مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای با اشاره به اینکه در حال حاضر بازیهای رایانه‌ای فریاد آزادی، بردیا و خروس جنگی 2 در حال ساخت است و بازی خروس جنگی 2 اولین بازی خواهد بود که به کشورهای عربی و ترکیه صادر می‌شود، گفت: مراسم انتخابی برای رونمایی از یکی از بازیهای رایانه‌ای داشتیم که با رای مردم بازی «فریاد آزادی» انتخاب شد و تا چند هفته آینده از این بازی رونمایی خواهد شد.

کریمی قدوسی با بیان اینکه بازی«فریاد آزادی» چند سال است که در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: داستان این بازی درباره رشادتهای رئیسعلی دلواری و یارانش برای بیرون راندن استعمارگران است و تا الان بازی با حال و هوای جنوب کشور ساخته نشده است.

وی گفت: نکته خوب در ساخت بازی «فریاد آزادی» قرارداد بستن ناشر برای انتشار این بازی است؛ امیدواریم با پوشش مناسب خبری از بازی «فریاد آزادی» استقبال خوبی از این بازی شود.

منبع: مشرق

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد