ساخت انیمیشن امام علی(ع) در شرکت آریا صنعت تخیل بروجرد

به گزارش فناوری فرهنگی،داریوش دالوند، تهیه‌کننده انیمیشن «ناسور»  از لرستان، در رابطه با اکران این انیمیشن سینمایی، گفت: ناسور عنوان یک فیلم سینمایی انیمیشن است که به واقعه کربلا می‎پردازد.
وی با بیان این‌که این فیلم در بسیاری از استان‌های کشور اکران شد، افزودک انیمیشن ناسور در حال حاضر در کشور عراق و در شهر کربلا در سینماها اکران می‎شود و در داخل کشور نیز اکران این فیلم ادامه دارد.
دالوند به آغاز ساخت انیمیشن سینمایی امام علی(ع) در  شرکت آریا صنعت تخیل بروجرد خبرداد و اضافه کرد: موضوعیت اصلی این انیمیشن جنگ صفین و ضربت خوردن امام علی(ع) است و به‌طور خلاصه به دوران کودکی، نوجوانی و جوانی امام علی(ع) و حضور او در جنگ‌های بدر و احد اشاره شده است.
تهیه کننده انیمیشن «ناسور» به مشکلات مالی برای ساخت این انیمیشن اشاره کرد و گفت: امیدواریم حمایت لازم از طرف مسئولان برای ساخت این انیمیشن را داشته باشیم چراکه اگر حمایت مالی انجام نگیرد با مشکلاتی که وجود دارد احتمال دارد ادامه ساخت این انیمیشن با مشکل مواجه شود.
یادآور می‏ شود، انیمیشن سینمایی «ناسور» بر اساس منابع معتبری از جمله «نفس المهموم» تألیف شیخ عباس قمی و کتاب‌های «لهوف» و «آه» نوشته شده است. تولید انیمیشن سینمایی «ناسور» اوایل سال ۱۳۹۳ آغاز شد و اوایل بهمن‌ماه سال ۱۳۹۴ پایان یافت.
انیمیشن عاشورایی «ناسور» راوی جراحتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین(ع) و یارانش در دل همه آزادی‌خواهان جهان ایجاد شده است و واقعه کربلا در بخش اعظمی از داستان آن به تصویر کشیده می‌شود.

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد