قابلیت جدید اینستاگرام، ۱۰ پست هم‌زمان

به گزارش فناوری فرهنگی، در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام شما می‌توانید تصاویر را با هم انتخاب کنید و به اشتراک بگذارید. این کار اینستاگرام به منظور به اشتراک‌گذاری بیشتر عکس‌های ناگهانی است.

اینستاگرام برای تمام کسانی که نمی‌توانند تصمیم بگیرند که کدام عکس را از یک مهمانی یا تولد و یا کنسرت به اشتراک بگذارند پیشنهادی دارد: همه را با هم به اشتراک بگذارید. این برنامه متعلق به فیس‌بوک اعلام کرد از این پس کاربران این امکان را خواهند داشت که به صورت هم‌زمان ۱۰ فیلم یا عکس را آپلود کرده و به اشتراک بگذارند.

این حرکت از این ناشی می‌شود که برخی از عقاید متعارف شبکه‌های اجتماعی و البته تا حد زیادی به لطف ظهور اسنپ چت، در حال تغییر است. رقیب فیس‌بوک با به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوهای ۲۴ ساعته، پیشگام سایر شبکه‌های اجتماعی شد، با این فلسفه که جای فقط به اشتراک گذاری نقاط برجسته روز خود شما می‌توانید همه چیز را به اشتراک بگذارید. اینستاگرام نیز اکنون به کاربران خود می‌گوید: تنها نقاط پررنگ و برجسته روزانه خود را در اینستاگرام قرار ندهید، همه آن را به اشتراک بگذارید.

ویژگی به اشتراک‌گذاری عکس‌های متعدد اولین تلاش اینستاگرام برای ایجاد یک نگرش آرام‌تر در به اشتراک‌گذاری عکس نیست. در ماه آگوست، این اپلیکیشن یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های اسنپ چت را شبیه‌سازی کرده و نام آن را استوریز گذاشت، که به کاربران این امکان را می‌دهد که تصاویر و ویدیوهایی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند که پس از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شود. حالا بخش استوریز اینستاگرام بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر روزانه دارد.

البته این قابلیت اینستاگرام محدودیت‌هایی نیز دارد. به عنوان مثال کاربران می‌توانند تنها یک کپشن برای تمام تصاویر یا ویدیوها قرار دهند و همه آنها نیز باید در ابعاد مربع باشند. همچنین پست هایی که شامل چند عکس و ویدیو باشند، با نقطه‌ای به رنگ آبی نمایان‌می شوند تا بتوان  در میان آنها اسکرول کرد.

پیش از این، این قابلیت جدید اینستاگرام تنها برای تبلیغ‌کنندگان در دسترس بود، اما در حال حاضر برای تمامی کاربران قابل استفاده است و با به‌روزرسانی اینستاگرام می‌توانند از آن استفاده کنند.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد