به زودی پیام رسان Allo در دسترس کاربران رایانه های رومیزی قرار می گیرد

به گزارش فناوری فرهنگی، اپلیکیشن Allo را باید آخرین و احتمالاً موفق ترین تلاش گوگل برای عرضه یک سرویس پیام رسان به حساب آورد، گرچه ورود دیرهنگام آن به عرصه رقابت سبب شده تا آن طور که باید مورد استقبال قرار نگیرد. حال خبر رسیده گوگل قصد دارد برای افزایش هرچه بیشتر کاربرانش، به زودی امکان استفاده از این پیام رسان در رایانه های شخصی را فراهم سازد.

بر اساس توییت و اسکرین شات تازه ای که معاون ارشد گوگل «نیک فاکس» (Nick Fox) منتشر نموده، قرار است Allo در قالب یک اپ تحت وب در درون مرورگر کروم به اجرا درآید و تقریباً تمام قابلیت های نسخه اندرویدی را در این محیط ارائه دهد.

هنوز مشخص نیست که نحوه ورود به حساب کاربری در نسخه تحت وب Allo چگونه خواهد بود، چرا که هویت هر شخص در این سرویس تنها بر اساس شماره موبایل و گجتی که اپلیکیشن مورد بحث روی آن نصب است، تعیین می شود. احتمال آن می رود برای این کار از مکانیزمی مشابه نسخه تحت وب واتس اپ – شامل احراز هویت از طریق کد QR و موبایل صاحب حساب – استفاده شود.

هنوز تاریخ عرضه نهایی پیام رسان Allo روی رایانه های شخصی اعلام نشده، اما امیدواریم گوگل قصد نداشته باشد این کار را تا سه ماه آینده و آغاز کنفرانس توسعه دهندگان خود (Google I/O) به تاخیر بیاندازد.

منبع:دیجیاتو

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد