افتتاح مرکز فناوری برای حمایت از اپلیکیشن‌های ایرانی/ اپلیکیشن‌های برتر ایرانی وارد فروشگاه سامسونگ می‌شوند

به گزارش فناوری فرهنگی، با امضای تفاهم‌نامه میان احمد معتمدی رئیس دانشگاه امیرکبیر و بومسوک هنگ مدیرعامل سامسونگ، مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر با حضور مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان دانشجویی وزارت علوم در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد.

احمد معتمدی درباره فعالیت این مرکز توضیح داد: هدف از راه‌اندازی این مرکز فناوری حمایت از طرح‌ها و تیم‌های پژوهشی در حوزه فناوری است و زمینه اصلی فعالیت آن حمایت از پژوهش‌های کاربردی است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: این مرکز به دنبال توسعه ایده‌های نوین در حوزه بهداشت و سلامت، محیط زیست، انرژی و آموزش با محوریت اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند است.

وی در مورد روند فعالیت مرکز گفت: تیم‌های پژوهشی می‌توانند از امکانات مرکز برای توسعه پروژه‌های خود استفاده کنند و هر تیم می‌تواند برای سه دوره سه ماهه از این فرصت بهره ببرد و تیم‌ها بعد از سه ماهه اول ارزشیابی شده و برگزیدگان وارد سه ماهه بعدی می‌شوند.

معتمدی خاطرنشان کرد: در این مرکز مکان توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر فراهم شده و تجهیزات توسط شرکت سامسونگ تأمین‌ می‌شود و مدیریت مرکز به صورت مشترک انجام خواهد شد و در نهایت طرح‌های ارسالی در تیم مشترکی ارزیابی و داوری خواهند شد و تیم دارای بیشترین امتیاز وارد فاز همکاری با مرکز می‌شود.

همچنین در این مراسم بومسوک هنگ اظهار داشت: افزایش آگاهی عمومی درباره مفاهیم طراحی اپلیکیشن‌ها و توسعه آپلیکیشن‌ها در فضای کسب و کار از برنامه‌های این مرکز است.

وی خاطرنشان کرد: اپلیکیشن‌های برتر بعد از تأیید در فروشگاه اپلیکیشن‌های گالکسی سامسونگ قرار می‌گیرند که امتیازی برای اپلیکیشن‌های ایرانی خواهد بود.

منبع:فارس

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد