طبیعت گردی بی‌دردسر را با یک سایت تجربه کنید

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از دیجیتال ترندز، جمع کردن وسایل، برنامه ریزی برای چادرزدن و رفتن به محل مورد نظر از جمله چالش های طبیعت گردی است و سایت tentrr.com به شما کمک می کند بر همه این مشکلات فائق آیید.

این سایت که رویکردی مشابه با Airbnb دارد، به افرادی که کمپ های طبیعت گردی و صحراگردی را در نقاط مختلف جهان اداره می کنند ، امکان می دهد تا با علاقمندان به سفر و جهانگردان در ارتباط باشند و امکانات و توانمندی های خود را به آنها معرفی کنند.

پیش از این سایت ها و برنامه های موبایلی مختلف برای کرایه منزل در شهرهای مختلف به جهانگردان یا معرفی هتل های ارزان قیمت و … راه اندازی شده بود، اما tentrr.com خدمات خود را به طور اختصاصی به افرادی ارائه می کند که دوست دارند در جنگل و صحرا مکان مناسبی برای اقامت پیدا کنند.

کمپ هایی که از طریق این سایت پیشنهاد می شود در زمین های شخصی واقع هستند و لذا افرادی که در آنها اسکان پیدا کنند، می توانند از چشم اندازهای زیبایی بهره مند شوند، بدون انکه نگران مزاحمت افراد و گروه های دیگر باشند. چادرهایی که از این طریق در دسترس گردشگران قرار می گیرد نیز به تجهیزات کامل مجهز هستند و ساکنان آنها مانند ساکنان اتاق های یک هتل از امکانات مورد نیاز بهره مند می شوند.

کمپ های پیشنهادی توسط Tentrr برای افراد تنها یا اعضای خانواده یا گروه های بزرگ قابل استفاده بوده و در هر یک از چادرها حداکثر 16 نفر می توانند اسکان یابند.

در کمپ های یاد شده بوم نقاشی، دو صندلی، تختخواب سفری، میز، سرویس بهداشتی، دوش خورشیدی، منطقه ای برای روشن کردن آتش و … وجود دارد.

سایت یاد شده مجهز به ابزار جستجوی قدرتمندی است که یافتن کمپ ها بر مبنای موقعیت مکانی، فعالیت های ممکن، امکانات، وضعیت دسترسی و میزان انزوای ممکن از جامعه را ممکن می کند. کمپ های مذکور در سواحل، جنگل، کناره رودخانه ها یا در علفزارها واقع هستند و هزینه استفاده از خدمات مذکور به ازای هر شب از 75 تا 165 دلار در نوسان است.

منبع:فارس

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد