نقش ایده‌پردازی و طراحی در صنعت اسباب‌بازی بررسی می شود

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، «طراحی، ایده‌پردازی و زیبایی‌شناسی محصول در صنعت اسباب‌بازی» و «طراحی ایرانی» دو نشستی است که چهارشنبه ۲۵ مرداد هم‌زمان با دومین روز سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی در سالن کنفرانس شماره یک مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود.

در نشست «طراحی، ایده‌پردازی و زیبایی‌شناسی محصول در صنعت اسباب‌بازی» مصطفی میرفندرسکی، بهزاد سلیمانی، مهران هاشمی، مسعود مجاوری‌آگاه و امیرحسن سلام‌زاده حضور دارند و به بررسی ابعاد مختلف طراحی، ایده‌پردازی و زیبایی‌شناسی محصول در صنعت اسباب‌بازی می‌پردازند. این نشست از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برپا می‌شود.

نشست بعدی از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ به موضوع «طراحی ایرانی» اختصاص دارد که با حضور مصطفی میرفندرسکی، مصطفی توحیدی‌فر و صمد خطیبی اختصاص دارد.

اما در دومین روز جشنواره دو کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌شود. «کارگاه دوره آموزشی کاوشگر» با حضور محمدحسین نخ‌چی از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه در سالن کنفرانس شماره یک برپا است. همچنین از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن کنفرانس شماره دو «کارگاه مقدماتی رباتیک» ویژه مربیان فرهنگی برگزار می‌شود.

کمیته‌ علمی سومین جشنواره‌ ملی اسباب‌بازی تا پایان این رویداد، برگزاری ۹ نشست و هفت کارگاه را در دستور کار خود دارد.

بخش نمایشگاهی جشنواره‌ی اسباب‌بازی نیز از ۲۴ تا ۲۸ مرداد از ساعت ۱۴ تا ۲۲ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برپا است.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد