هفتمین کنفرانس بین‌المللی ارتباطات ایران

به گزارش فناوری فرهنگی، «آنهایی که با صدای انقلاب صنعتی بیدار نشدند؛ ملت‌های توسعه‌نایافته کنونی لقب گرفته‌اند.

اکنون صدایی دیگر در راه است، آنهایی که گوش خود را بر این صدا می بندند بــــه طور مسلم حاشیه نشینان فقیر دنیای فردا خواهندبود »

“لسترور”

 

تاریخ نشان میدهد که زندگی بشر همواره دارای جهش‌های زیادی بوده است و موج‌های فراوانی را به خود دیده است. در این بین برخی با هر موج پیش رفتند قدرت گرفتند و برخی اسیر موج‌های پیاپی ‌شدند و غرق شدند. قدرتمندان دنیای فردا مزد 2 چیز را می‌گیرند؛ موج‌شناسی و زمان‌بندی!

رشد اقتصاد جهانی در حال توقف است و این موضوع جدیدی نیست؛چرا که 50 سال است که رشد اقتصادی رو به سقوط می‌رود. نکته مهم‌تر اینجاست که پیشرفت‌های عظیم همواره در چنین شرایطی بوجود آمده اند؛ اما موج عظیم بعدی چه خواهد بود؟ چه زمانی این امواج به ما خواهند رسید؟ واکنش ما در مقابل این امواج باید چه باشد؟
امروزه حجم اطلاعات و ارتباطات به قدری وسیع است که شاید شناسایی موج‌ها کار چندان دشواری نباشد؛ چالش اصلی دنیای امروز همان زمان‌بندی است که نشان می‌دهد چه‌موقع و چگونه بر موج‌ها سوار شویم…
گروه علمی تحلیلی طیف هرساله با برگزاری کنفراس‌های بین‌المللی ارتباطات در همین راستا ساحل ارتباطات ایران را هدف گرفته است و با بهره‌گیری از افراد شاخص این صنعت اقدام به برگزاری هفتمین کنفراس بین‌المللی ارتباطات ایران (ICT-2017) می‌نماید.

اهمیت کنفرانس ارتباطات ایران:

بهره برداری از ظرفیت شبکه های ارتباطی ثابت موجود و توسعه نسل سوم و چهارم ارتباطات سیار و افزایش ضریب نفوذ باند پهن در میان عموم مردم، در سالهای نه چندان دور یکی از اهداف مهم حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است که درسالهای اخیر گام های بلندی برای تحقق آن از سوی دولت و بخش خصوصی برداشته شده است. اکنون و در آستانه آغاز به کار دولت دوازدهم، از یک سو سرمایه­‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های پیشرفته همچون شبکه های فیبرنوری که بتواند جوابگوی نیاز بلندمدت کشور باشد و از سوی دیگر نفوذ فناوری‌ها ، پلتفرم‌ها و خدمات مبتنی بر اینترنت و شبکه های ارتباطی گسترده همچون اینترنت اشیاء زمینه را برای انقلاب دیجیتالی در عرصه خدمات بین بخشی همچون انرژی، مسکن و مدیریت شهر، حمل‌ونقل و گردشگری، صنعت‌وتجارت و در نهایت رشد و پیشرفت اقتصاد ملی آماده کرده است.

اکنون پرسش این است:

  • ? سرمایه گذاری برای توسعه زیرساختهای جدید بویژه فیبرنوری(FTTx)، چگونه باید انجام شود؟
  • ? پلتفرم های دیجیتالی چگونه و در چه حوزه هایی از اقتصاد و صنعت می توانند کسب و کارهای سنتی را  متحول کنند؟
  • ? سیاستگذاری و تنظیم مقررات چگونه می تواند انقلاب دیجیتالی در اقتصاد را شتاب دهد؟
  • ? برنامه بازیگران سنتی برای توسعه کسب و کار و درآمدزایی در عصر انقلاب دیجیتالی چیست؟

محور‌های کنفرانس ارتباطات ایران :

✔️ چشم انداز سرمایه گذاری در زیرساخت ارتباطات کشور: از فیبرنوری تا بی سیم باندپهن

✔️ درآمدزایی از پلتفرم ها و خدمات جدید مبتنی بر اینترنت: چالش ها و راهکارها

✔️ نقش شبکه ملی اطلاعات درتوسعه و تقویت اکوسیستم اقتصاد دیجیتال

✔️ ارایه تجربیات بین المللی در توسعه زیرساخت خدمات و محتوا

✔️ نقش سیاستگذاری  و تنظیم مقررات در انقلاب دیجیتالی: پیشنهاداتی برای دولت دوازدهم
 

 

 

مراحل ثبت‌نام

علاقه‌مندان به شرکت در هفتمین کنفرانس بین‌المللی ارتباطات ایران تا روز دوشنبه 20ام شهریورماه فرصت دارند طبق جدول زیر هزینه شرکت در دوره را به حساب شرکت مشاوران طیف شریف واریز نمایند و پس از واریز وجه با استفاده از کدرهگیری تراکنش بانکی مراحل ثبت‌نام خود را در صفحه ثبت‌نام کنفرانس تکمیل نمایند.

شماره کارت: ۲۹۳۸ ۰۷۰۶ ۰۶۱۲ ۶۲۲۱
شماره حساب: ۴۷۰۰۰۳۷۸۸۷۸۶۰۶
شماره شبا: IR080540125947000378878606

*نزد بانک پارسیان شعبه سهروردی شمالی کد ۱۲۵۹ به نام شرکت مشاوران طیف شریف

منبع:طیف

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد