بسیاری از کالاهای فرهنگی استاندارد نیستند

به گزارش فناوری فرهنگی، معاون اجرایی سومین نمایشگاه و جشنواره کالاهای فرهنگی گفت: بسیاری از کالاهای فرهنگی از استاندارد برخوردار نیستند که خوشبختانه امسال با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان استاندارد دنبال تحقق استانداردسازی هستیم.
حسین صفری با اشاره به گستردگی بخش نمایشگاهی جایزه فیروزه در سومین تجربه برگزاری، اظهارکرد: بخش نمایشگاهی همیشه در کنار جایزه «فیروزه» برگزار می‌شد، اما امسال به شکل وسیع‌تری گسترش پیدا کرده است که علاوه بر نمایش، بخشی نیز به فروش محصولات اختصاص دارد.
وی با اشاره به بخش دیگر این نمایشگاه خاطرنشان‌کرد: در بخش فروش نیز جمعی از فعالان حوزه اسباب بازی، کتاب و نوشت افزار جدیدترین و باکیفیت‌ترین محصولات خود را ارائه کرده‌اند.
وی یادآور شد: ویژگی اصلی نمایشگاه در این است که مجموع این چهار کالا و بخش پژوهش در یک سالن به نمایش در آمده است که می‌تواند برای مدیران و مسئولان فرهنگی کشور مفید باشد.
صفری با بیان اینکه در سال آینده فعالیت‌های این حوزه توسعه پیدا خواهد کرد، گفت: در حال بررسی کالاهای دیگری مثل صنایع دستی و تولیدات محلی اقوام هستیم که با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که در این زمینه وجود دارد احتمال دارد سال آینده این دو موضوع به بخش جایزه جشنواره افزوده شوند. وی خانواده‌ها و کودکان را جمع دیگر جامعه هدف نمایشگاه معرفی کرد و یادآور شد: در حوزه اسباب بازی ما با مشکل استاندارد روبرو هستیم در حالی که خیلی از کالاهای فرهنگی از استاندارد برخوردار نیستند که خوشبختانه امسال با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان استاندارد در این زمینه به دنبال تحقق استانداردسازی هستیم.

منبع: حمایت

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد