رمز موفقیت بازی سازان ایرانی در بازارهای بین‌المللی

به گزارش فناوری فرهنگی، مهرداد آشتیانی مشاور بنیادملی بازی‌های رایانه‌ای می‌گوید محصول با کیفیت در صنعت بین‌المللی گیم، یعنی یککار خلاقانه و نوآورانه به زبان انگلیسی که قدرت درآمدزایی داشته و بتواند گیمرهایبیشتری را به خود جذب کند.

مدیر سابق رخداد گیم TGC تهران، در گفت‌و‌گوبا خبرآنلاین افزود: بزرگ‌ترین ضعف رخداد TGC2017 تهران، کم بودن گستردگی ناشرانبود که به چشم آمد و اگر ناشران سطح متوسط یا کوچک حضور داشتند، شانس فروش محصولاتگیم ایرانی بیشتر بود.

به گفته وی، این موضوع در رخداد TGC2018باید مدنظر قرار گیرد تا بتوان امید بیشتری به فروش گیم‌های ایرانی در بازار بین‌المللیداشت.

ضعف دیگری که آشتیانی روی آن تاکید کرد این بودکه سخنرانی‌های کنفرانس دسته بندی نشده بود و امید است در رخداد ۲۰۱۸ که با همکاریگیم کانکشن فرانسه در تیرماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد، این نکته نیز مد نظر قرارگیرد.

گفتنی است مهم‌ترین دستاورد TGC2017 رسیدن دو بازی ایرانی به مرحله قرارداد با ناشران خارجی بود که این روند می‌تواند در TGC2018 با وسعت بیشتری تکرار شود.

منبع:رتبه آنلاین

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد