ارزیابی خدمات دولت الکترونیک دستگاهها به جشنواره فاوا نرسید

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از وزارت ارتباطات، شهلا اصولی گفت: شاخص های بین المللی، ملاک ارزیابی خدمات دولت الکترونیک دستگاههای اجرایی در هفتمین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) است و برای تعیین دستگاههای برترحوزه دولت الکترونیک از شاخص های بین المللی استفاده کردیم. این شاخص ها عرضه خدمات الکترونیکی و سطح بلوغ دستگاهها را مورد سنجش قرار می دهند.

مدیرکل پایش و نظارت بر پیاده سازی دولت الکترونیکی با بیان اینکه تاکنون بر اساس مدل ۵ مرحله ای سازمان ملل در مورد دولت الکترونیک در ۲ دوره دستگاههای دولتی را ارزیابی کرده ایم اضافه کرد: دوره اول سال ۹۵ و دوره دوم تابستان ۹۶ بوده و دوره سوم نیز در دست انجام است. به دلیل اینکه ارزیابی دستگاه های دولتی هنوز به اتمام نرسیده در این دوره از جشنواره، نتایج این ارزیابی ها ملاک عمل قرار نمی گیرد.

رئیس مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب وکارهای نوپا فاوا در مورد تعداد دستگاههای بررسی شده در این دوره جشنواره ملی فاوا تصریح کرد: تمام دستگاهها و سازمان‌های دولتی که شناسنامه خدماتشان از طرف سازمان امور اداری و استخدامی تایید شده در این دوره ارزیابی شده اند و فراخوانی برای حضور در ارزیابی منتشر نشده است.

وی در مقایسه کیفیت جشنواره امسال با سال گذشته گفت: نسبت به سال قبل پیشرفت های خوبی داشته ایم و در دوره سوم ارزیابی ها که اکنون در حال بررسی آن هستیم پیشرفت ها بسیار بیشتر بوده که در جشنواره سال بعد اعلام می شود.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد