نشست تخصصی موسسات آموزش الکترونیکی کشور همراه با معرفی درخت فناوری رایاد و ارائه محصولات و خدمات شرکت‌های نوپا و خلاق برگزار شد.

به گزارش فناوری فرهنگی، شرکت­های فرانش، وستا،  Go To Classو مهرپارس ضمن حضور در این نشست، با هدف بازارسازی و آشنایی و برقراری تعامل با موسسات آموزشی، اقدام به معرفی شرکت نمودند و ویژگی‌های محصولات و خدمات خود را به موسسات آموزشی ارائه کردند.

همچنین در این نشست، نتایج تحقیقات صورت گرفته در خصوص تبیین درخت فناوری یادگیری الکترونیکی (رایاد) که به همت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تدوین شده است، ارائه گردید و تصویر درخت فناوری رایاد به همراه نسخ کتاب توانمندی‌های فناورانه صنعت یادگیری الکترونیکی (رایاد) در اختیار حضار قرار گرفت.

شایان ذکر است در این نشست آقایان دکتر محمدرضا بیک زاده، عضو هیات علمی دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر علی اصغر فرامرزیان، موسس موسسه آموزش عالی غیر انتفاهی رایانه­ای تهران، دکتر سید علی اکبر صفوی، دبیر انجمن رایاد، دکتر رحیم عبادی، سرپرست دانشگاه مهر البرز  و دکتر استفان سامرویل، استاد مدیریت اطلاعات در رشته  MBAحضور داشتند.

دوازدهمین کنفرانس سالانه یادگیری الکترونیکی از 9 تا 14 اسفندماه به میزبانی “دانشگاه تهران” برگزار شد که در آن محیطی مناسب برای عرضه آخرین پیشرفت‌های پژوهشی و فنّاورانه در زمینه نقش محتوای الکترونیکی در یادگیری و با تمرکز  بر یادگیری الکترونیکی در مدارس فراهم گردید. این کنفرانس دربرگیرنده همه زمینه­های مرتبط با “محتوای الکترونیکی و یادگیری در مدارس” در حوزه‌های مختلف “پداگوژی و علوم تربیتی” و “فنّاورانه و مهندسی” بود.

محورهای اصلی این کنفرانس عبارتند از:
1) علم و هنر یادگیری / یاددهی (پداگوژی) در محتوای الکترونیکی (pedagogy)

2) منابع باز آموزشی (open educational resources)

3) کسب و کار در محتوای الکترونیکی (business model for e-content)

4) نقش فناوری­های نوین در توسعه سامانه­ها و محیط­های یادگیری الکترونیکی (new technologies)

5) یادگیری فراگیر (ubiquitous learning)

 

علاقه­ مندان می­توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس به نشانی  icelet2018.ut.ac.ir مراجعه نمایند.

منبع:ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد