توسعه کشور با توسعه سریع فضای مجازی هموارتر می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی، ابوالحسن فیروز آبادی در پیامی به مناسبت ۱۷ اسفندماه، ششمین سالگرد تشکیل شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی با حکم مقام معظم رهبری گفت: به راستی راه توسعه و اعتلای کشور با توسعه سریع فضای مجازی که امتداد فضای واقعی است، کوتاه تر و هموارتر خواهد شد.

وی گفت: مسیری را در پیش گرفته ایم تا ایران اسلامی هرچه سریعتر به جایگاه شایسته اش رسیده و برغم تمام تهدیدها و تحریم‌ها شاهد تحسین جهانیان در برابر توانمندی‌ها و پیشرفت ملت ایران باشیم.

فیروزآبادی گفت: نهال نوپای فضای مجازی برای شکوفایی و برآورده کردن آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی نیازمند همراهی همه‌جانبه مسئولان و مشارکت فراگیر بخش خصوصی است و قطعاً در این راه اعتماد و شکیبایی رمز موفقیت است.

وی اضافه کرد: در سالی که سپری شد گام‌های بلندی با تلاش همگان در مرکز ملی فضای مجازی و اعضای حقوقی و حقیقی شورای عالی فضای مجازی در جهت نیل به اهداف احکام مقام معظم رهبری از جمله دسترسی بهتر، باکیفیت، ایمن و سالم به فضای مجازی برای همه مردم برداشتیم و قطعاً گام‌های بلندتری در راه است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی خاطرنشان کرد: عزم خود را همزمان با روز هفدهم اسفند ماه، سالروز تشکیل شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی بر تحقق گسترش فضای مجازی همراه با حفظ فرهنگ اسلامی _ایرانی و منویات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار داده و امیدواریم ایران را به جایگاه اصلی خود که همانا الهام بخش و تاثیرگذار در منطقه و جهان است برسانیم.

وی با تبریک این روز که همزمان با ولادت بانوی اسلام حضرت زهرای مرضیه (س) شده است، اظهار امیدواری کرد که در شروع سال جدید و آغازین سال پایانی دهه چهارم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با اتکال به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) همواره در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله موفق باشیم.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد