سال«حمایت از کالای ایرانی» به ترویج مد و لباس می‌انجامد

به گزارش فناوری فرهنگی،  اولین جلسه شورای مدیران دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با حضور حمید قبادی دبیر این کارگروه و مدیران بخش­های مختلف این مجموعه  دیروز عصر (دوشنبه ۲۰ فروردین) در محل معاونت امور هنری برگزار شد.

در این جلسه بعد از ارائه و بررسی گزارش عملکرد سال ۹۶ بخش­های مختلف دبیرخانه و بازخوانی سیاست ­های کلی مد و لباس کشور اولویت ­بندی فعالیت ­های این دبیرخانه در سال ۹۷ مورد بحث و بررسی قرار گرفت بنابراین گزارش، در ابتدای این جلسه حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ضمن تبریک سال جدید خواستار آغاز جدی و با برنامه فعالیت­ های حوزه ­های نظارتی و هم­چنین آسیب ­شناسی اقدامات صورت گرفته شده است.

 وی اضافه کرد:با بهره­ گیری از ظرفیت تمامی رسانه­ های کشور در سال جدید باید نسبت به نهادینه کردن و معرفی کالاهای با کیفیت ایرانی در حوزه مد و لباس و تشویق افکار عمومی برای استفاده و حمایت از کالاهای ایرانی باید تلاش کنید.

هم­چنین در این جلسه مدیران بخش­ های مختلف گزارشی از عملکردهای سال ۹۶ ارائه کردند.

در این جلسه مهدی ثمرزاده (مدیر اجرایی بنیاد ملی مد و لباس)، محسن کاشف(مدیر بخش نظارت و ارزشیابی)، فاطمه کمالی(کارشناس بخش علمی و دانشگاهی)، دکتر سید سعید میر محمد صادق(مشاور عالی)، مهدی اسماعیلی(مسئول واحد شیما)، سید مهدی جعفری حضور داشتند.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد