سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۰۲ میلیارد دلار صرف خرید نرم افزار موبایل می شود‎

به گزارش فناوری فرهنگی، شرکت App Annie یکی از بزرگترین شرکت های تحلیل نرم افزار پیش بینی کرده است که با روند کنونی در سال ۲۰۲۰ شاهد فروش بیش از ۱۰۲ میلیارد دلار فروش نرم افزار موبایل خواهیم بود.

بر اساس این گزارش پیش بینی می شود؛ این رقم فروش نرم افزار بر روی پلتفرم های مختلف فروش مانند Apple App Store، Google Play ، نرم افزارهای متفرقه مختلف و همچنین Windows  و Amazon باشد.

این پیش بینی تاکید می کند که بیشترین رشد به احتمال بسیار زیاد برای حوزه آسیا و اقیانوسیه خواهد بود. حوزه ای که در مقایسه با منطقه های پیشرفته تاکنون کندتر پیش رفته اند ولی در این سال ها با جهش جدی از رشد مواجه خواهند شد. این در حالی است که هم اکنون بیش از دو سوم فروش ها در کشورهای پیشرفته مانند آمریکا و اروپا ثبت شده است ولی تا سال ۲۰۲۰ حدود ۴۰ درصد بازار را کشورهای در حال توسعه اشغال خواهند کرد.

هزینه خرید نرم افزار در سال 2020

App Annie تاکید می کند دلیل این اتفاق افزایش فروش موبایل های هوشمند در کشورهای در حال توسعه به همراه افزایش قدرت خرید آنها در کنار افزایش قابلیت های موبایل های با قیمت متوسط خواهد بود. در این حالت به راحتی بخش بزرگی از بازار که مربوط به کشورهای آسیایی خواهد شد علاقه و قدرت خرید بیشتری خواهند داشت.

هزینه خرید نرم افزار در سال 2020

هم اکنون پیش بینی می شود برای نیمه دوم سال ۲۰۱۶ درآمد ناخالص فروش نرم افزار موبایل بالغ بر ۵۱ میلیارد دلار خواهد بود که عمده این فروش برای کشورهای توسعه یافته و پر جمعیت مانند آمریکا، ژاپن و چین است و همچنان این نوع کشورها در صدر فروش نرم افزار خواهند ماند و کشورهایی مانند اندونزی، هند، آرژانتین و مکزیک با سرعت زیادی خود را بالای جدول خواهند رساند.

منبع: آی تابناک

کانال

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد