استکبار با ماهواره‌ها و شبکه‌های مجازی درصدد ایجاد فرهنگ غرب در جامعه است

به گزارش فناوری فرهنگی،امام جمعه اردبیل با بیان اینکه هم‌اکنون دشمنان و استکبار جهانی از طریق فضاهای مجازی در صدد تضعیف فرهنگ جامعه هستند، گفت: باید راهکارهای مناسب برای پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی ارائه شود.

آیت‌الله سید حسن عاملی در جمع مردم شهر فخرآباد مشگین‌شهر اظهار داشت: هم‌اکنون دشمنان و استکبار جهانی از طریق فضاهای مجازی در صدد تضعیف فرهنگ جامعه هستند و نیاز است راهکارهای اساسی به منظور پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی در جامعه ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه آسیب‌های فضای اجتماعی و شبکه‌های مجازی یک تهدید بزرگ برای اقشار مختلف محسوب می‌شود، گفت: نیاز است در این زمینه خانواده‌ها نیز هوشیاری لازم را داشته باشند تا فرزندانشان از آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در منطقه به دور باشند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تحکیم بنیان خانواده را یکی از ضرورت‌های اساسی در عرصه کنونی دانست و افزود: اگر بنیان خانواده به طور اساسی تحکیم شود به طور یقین از همه آسیب‌های اجتماعی به دور خواهند ماند.

آیت‌الله عاملی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی بسیار بزرگ برای نزدیک شدن به خداوند منان و انجام کارهای خیرخواهانه است، افزود:‌امیدواریم بتواینم از لحظه به لحظه این ماه پرفضیلت استفاده کنیم تا ذخیره‌ای بزرگ برای آخرت خود داشته باشیم.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون دشمنان و استکبار جهاین با ترفندهای شوم و مختلف از طریق ماهواره‌ها و شبکه‌های مجازی درصدد ایجاد فرهنگ غرب در جامعه است که نیاز است در این زمینه مسئولان فرهنگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و با گسترش برنامه‌های فرهنگی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی را خنثی کنند.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: روحانیون و مراجع تقلید نقش بسیار مهمی در گسترش برنامه‌های فرهنگی و ارتقای سطح فرهنگ جامعه دارند که باید از این ظرفیت‌ها به طور همه‌جانبه استفاده شود تا بتوانیم منطقه را در عرصه‌های فرهنگی توسعه دهیم.

منبع: تسنیم

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد