در عرصه کودک و نوجوان با کمبود برنامه رو به رو هستیم

به گزارش فناوری فرهنگی،محمد سرشار گفت: متأسفانه ما در کشورمان با کمبود برنامه مناسب در عرصه کودک و نوجوان رو به رو هستیم.

اکران خصوصی انیمیشن«فهرست مقدس» امشب (چهارشنبه 2 تیر) با حضور رئیس شبکه کودک و نوجوان تلویزیون و چهره‌های عرصه کودک و نوجوان در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

محمد سرشار رئیس شبکه کودک و نوجوان و رئیس اوج کودک و نوجوان در این مراسم گفت: متأسفانه ما در کشورمان با کمبود برنامه مناسب در عرصه کودک و نوجوان رو به رو هستیم.

وی افزود: خوشبختانه کارهای بسیار خوبی هم در شبکه کودک و نوجوان و هم در اوج کودک و نوجوان انجام شده است تا در آینده این کمبود برنامه‌ را با تولید برنامه‌های فاخر جبران شود.

سرشار با اشاره به زحمات کشیده شده برای ساخت انیمیشن«فهرست مقدس»، یادآور شد: انیمیشن «فهرست مقدس» بهترین فیلم پویانمایی در جشنواره فیلم فجر شده است.

محمد امین همدانی کارگردان انیمشین«فهرست مقدس» در ادامه این مراسم گفت: انیمیشن «فهرست مقدس» آمد تا فیلمی باشد که افکار انقلاب اسلامی را به سراسر جهان  نشان دهد. ما متأسفانه در عرضه ساخت برنامه برای کودکان و نوجوانان عقب هستیم، امیدوارم «فهرست مقدس» شروعی برای ساخت برنامه‌های مناسب در این عرضه باشد.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های انیمیشن«فهرست مقدس» این است که از آیات قرآن برای ساخت آن استفاده شده است. ما در حال حاضر در عرصه سینما با سبدی به نام نوجوان رو به رو هستیم که ملزم هستیم که برای این رنج سنی که بسیار سن حساسی است برنامه برسازیم.

همدانی در پایان بیان کرد: اوج کودک و نوجوان برای ساخت برنامه‌های کودک و نوجوان برنامه‌های خوبی را در نظر دارد که در آینده بیشتر راجع به آن می‌شنوید.

منبع: ذاکرنیوز

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد