انیمیشن «افسانه‌های امروزی» با مشارکت یک کشور دیگر ساخته می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی،روانبخش صادقی کارگردان و تهیه کننده انیمیشن «افسانه های امروزی» قصد دارد این اثر را با مشارکت یک کشور دیگر بسازد.

روانبخش صادقی تهیه کننده و کارگردان انیمیشن  با اشاره به پروژه سینمایی «افسانه های امروزی» گفت: نویسندگی این پروژه را حمیدرضا حافظی برعهده داشته است و تهیه کنندگی و کارگردانی آن برعهده من است. این پروژه یک اثر انیمیشن است که به داستان های فولکلور ایرانی مربوط است و فضای فانتزی را برای مخاطب به وجود می آورد.

وی ادامه داد: در حال حاضر حمیدرضا حافظی بازنویسی فیلمنامه را برعهده دارد و بعد از پایان بازنویسی، پیش تولید کار آغاز می شود.

رییس «آسیفا» بیان کرد: «افسانه های امروزی» در ابتدا قرار بود به صورت رئال انیمیشن ساخته شود، اما در نهایت تصمیم بر این شد که با ایجاد یک سری تغییرات تبدیل به یک اثر کاملا انیمیشن شود.

وی توضیح داد: این اثر سینمایی به احتمال زیاد به صورت مشترک با یکی از کشورهای خارجی تولید می شود و امیدوارم بتواند به لحاظ محتوایی و تکنیک برای مخاطب جذاب باشد تا بتوانیم بازگشت اقتصادی مناسبی داشته باشیم.

صادقی در پایان گفت: در تلاش هستیم شرایطی را فراهم کنیم تا بازار خوبی برای فروش این فیلم در داخل و خارج از کشور داشته باشیم.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد