سعید رزاقی با یک گله و چند کار تازه

به گزارش فناوری فرهنگی، سعید رزاقی که کمیک‌استریپ «داستان پاکان» را نوشته و تصویرسازی کرده است، از انصراف  موسسه انتشاراتی که با بنا بود این مجموعه را راهی بازار کند، خبر داد.

این کمیک‌استریپ‌کار با گله از این موضوع به ایسنا گفت:‌ مجموعه «داستان پاکان» بنا بود با همت انتشارات منادی تربیت منتشر شود اما متاسفانه اعلام کردند که این کار را علی‌رغم گذشت سه سال از پایان کار تالیف و تصویرگری آن پس می‌دهند چرا که مدیر جدید علی‌رغم انعقاد قرارداد، میلی به فراهم کردن  زمینه نشر این اثر ندارد.

به گفته او، کمیک‌استریپ «داستان پاکان» در زمره آثار دینی است و  مجموعه‌ای در زمینه فرازهایی از زندگی چهارده معصوم (ع) را با رویکردی اخلاقی بر مبنای مذهب شیعه در بر می‌گیرد. این مجموعه سه‌جلدی شامل «آزادی اسیران»، «نتیجه سفر» ‌و «نیکوکار ناشناس‌» است.

رزاقی که پیشتر از همکاری خود با محمود برآبادی در زمینه تصویرسازی مجموعه «سرداران ملی» خبر داده بود از انتشار پنج جلد اولیه این مجموعه در آینده نزیدک خبر داد. این مجموعه که تاکنون پنج جلد آن نوشته و تصویرسازی شده است‌ به سرداران ملی ایران همچون آریو برزن، سورنا، بهرام چوبین، ابومسلم خراسانی‌ و… اختصاص دارد.

رزاقی این روزها بیشتر فعالیت خود را متوجه فعالیت‌های رسانه‌ای کرده است. در حال حاضر این نویسنده مشغول نوشتن داستان‌های کمیک‌استریپ‌ بر اساس بازنویسی‌های خود از آثار مولوی است. او بخشی از آثار این شاعر بنام را در نشریات به‌ویژه نشریه «تیزهوشان»  در دست کار دارد. رزاقی بنا دارد کل این مجموعه را پس از یک دوره به صورت کتاب مجزا راهی بازار کند. کار بازنویسی و تصویرسازی این مجموعه بر عهده اوست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد