Zootopia یک بازی پازلی جدید از دیزنی

به گزارش فناوری فرهنگی، شرکت والت دیزنی، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های رسانه‌ای محسوب می‌شود. شما به خوبی با انیمیشن‌ها و مخصوصا بازی‌های این شرکت آشنا هستید، امروز بازی جدیدی از این شرکت را می‌خواهیم معرفی کنیم، که انیمیشن همین بازی بهترین انیمیشن سال ۲۰۱۶ شناخته شد.

دیزنی که یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای هالیوود به حساب می‌آید، امسال یکی از بهترین انیمیشن‌های خود را به نام زوتوپیا ساخت. این انیمیشن از لحظه ورود با فروش فوق العاده‌ای که داشت توانست توجه همه را به خود جلب کند. قهرمان داستان این انیمیشن جودی هاپس نام دارد. او در دنیایی است که در آن از همه گروه‌های حیوانات به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی می‌کنند. این خرگوش دانا با جثه کوچکش، آرزو دارد تا در اداره پلیس مشغول به کار شود، ولی دیگران او را به خاطر جثه کوچکی که دارد به عنوان یک پلیس خوب قبول ندارند، تا اینکه با روباهی به نام نیک وایلد آشنا می‌شود و داستان‌هایی برای آن‌ها به وقوع می‌پیوندد. اگر دوست دارید از ادامه داستان آگاه شوید بهتر است این انیمیشن را از دست ندهید.

Zootopia (5)

خب تا اینجا مشخص شد که مامور هاپس در اداره پلیس کار می‌کند و باید با همکاران خود به دنبال حل مسائل باشد. از سرنخ‌ها استفاده کند، صحنه‌های جرم را مورد بررسی قرار دهد و با استفاده از هوش خود و آزمایشاتی که در آزمایشگاه انجام می‌دهد به واقعیت ها پی ببرد.

Zootopia (4)

شما در این بازی که برای دو پلتفرم موبایل اندورید و iOS نیز در دسترس قرار گرفته است، در نقش هاپس باید به حل پازل‌ها، مسائل باشید و اشیا گم شده راپیدا کنید. تمام شخصیت‌های اصلی انیمیشن نیز در این بازی حضور دارند. با جلو رفتن در بازی مراحل، قابلیت‌ها و افراد بیشتری به شما کمک می‌کنند تا به پاسخ برسید.

Zootopia (1)

ویژگی‌های بازی:

  • کیفیت بسیار خوب تصویر و صدا
  • داستان جالب بازی
  • رایگان
  • مراحل بسیار زیاد و متنوع
  • استفاده از هوش و خلاقیت در حل مسائل و پازل‌ها
  • حضور بیشتر شخصیت‌های انیمیشن زوتوپیا

این بازی برای ویندوز ۸.۱ و ۱۰ در دسترس قرار گرفته است و مطمئنا با‌شناختی که از شرکت دیزنی وجود دارد به زودی نسخه موبایل آن نیز منتشر خواهد شد. همانطور که گفته شد این بازی کاملا رایگان است ولی برای حذف تبلیغات درون برنامه‌ای باید مبالغی را پرداخت کنید.

منبع: وینفن

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد