به دنبال واگذاری پارک‌های فناوری به بخش خصوصی هستیم

به گزارش فناوری فرهنگی،سورنا ستاری بعداز ظهر (شنبه) در آیین افتتاح نخستین پارک علم و فناوری سلامت کشور درباره راهگشایی این پارک در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اکنون بیش از ۴۰ پارک علم و فناوری در کشور وجود دارد، ولی در حوزه سلامت یک یا دو پارک مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: شرکت‌های زیادی در این پارک‌ها در حال فعالیت هستند و این امر موضوع در استان اصفهان به طور ویژه‌ مورد توجه واقع شده است. حوزه سلامت در شاخه‌های مختلف بازار فوق‌العاده‌ای دارد و این موضوع باعث می‌شود تا شرکت‌های بسیاری رشد کنند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور تصریح کرد: پیشرفت قابل توجهی انجام شده است و با همدلی که در شرکت‌های دانش‌بنیان و استان اصفهان است، اتفاقات خوبی رقم زده شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: نسل جدید پارک‌های علم و فناوری به سمت واگذاری به بخش خصوصی می‌رود و حتی تاسیس پارک و زیرساخت‌ها توسط این بخش اجرا خواهد شد و به همین دلیل به دنبال راه‌اندازی این پارک‌ها در شهرها هستیم. این اتفاق در تهران پیش از این رخ داده است.

به گزارش ایسنا، نخستین پارک علم و فناوری سلامت اصفهان واقع در معاونت غذا و داروی این شهر امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور افتتاح شد.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد