حضور یک موسسه مد ایرانی در انگلستان

به گزارش فناوری فرهنگی،موسسه هنری “سیمای مد شرق” موفق به عقد قرارداد و اخذ نمایندگی انحصاری ایران در MLE (نمایشگاه سبک زندگی اسلامی) شد.

این رویداد فرهنگی در شهر منچستر انگلیس و در تاریخ 29 و 30 اکتبر 2016 مطابق با 7 و 8 آبان ماه 1395 برای دومین سال پیاپی برگزار می‌شود.

نمایشگاه MLE یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه‌های سبک زندگی در جهان اسلام است و با هدف معرفی و ترویج سبک زندگی اسلامی و گسترش بازارهای جهانی برای محصولات و خدمات اسلامی در دومین سال فعالیت خود با موضوعاتی نظیر سبک زندگی، اقتصاد اسلامی، خدمات مسافرتی، صنایع دستی، خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های حلال، سلامت و زیبایی، مد و پوشاک اسلامی، فعالان اقتصادی و پیرو دین اسلام را از سراسر جهان گرد هم خواهد آورد.

اولین دوره Muslim Lifestyle Expo در سال 2015  و در شهر کاونتری انگلیس با شرکت بیش از 80 تولیدکننده از کشورهای مختلف از جمله مالزی، آفریقای جنوبی، نروژ، ترکیه و دانمارک و با استقبال کم‌نظیر مسلمانان از سراسر انگلیس برگزار شد. همچنین به نقل از طاهر میرزا، مؤسس و برگزارکننده این رویداد که از مسلمانان مقیم انگلیس است، تاکنون بیش از 30 کشور برای شرکت در اکسپو 2016 تقاضای ثبت‌نام کرده‌اند

منبع: اقتصاد خلاق

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد