آثار بخش مسابقه فیلمنامه جشنواره فیلم «عمار» اعلام شد

به گزارش فناوری فرهنگی، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار»، اسامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه فیلمنامه این رویداد سینمایی- هنری را اعلام کرد.

 دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار»، اسامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه فیلمنامه ششمین دوره این رویداد سینمایی- هنری را اعلام کرد. این بخش از جشنواره ششم در زمان برگزاری دیگر بخش‌های آن در سال گذشته برگزار نشده بود.

در بخش داستانی کوتاه، «لوح تقدیر» به نویسندگی سعید نقویان، «سطل آشغال‌های دوست داشتنی» به نویسندگی فاطمه آیینی، «پشه هسته‌ای» به نویسندگی محمدحسین امانی همدانی، «اوباما» به نویسندگی ابوالفضل محمدباقر و «ملاقات در ساعت ۱۲» به نویسندگی محدثه پورزنگی آبادی به عنوان نامزدهای این بخش معرفی شدند.

همچنین در بخش داستانی بلند، «رژی» به نویسندگی مرتضی مصاحب‌نیا، «سرگشته» به نویسندگی اسماعیل رحیم‌زاده، «خبرنگار ایتالیایی» به نویسندگی محمد دیندار، «خدمت و خیانت» به نویسندگی مهدی رمضان‌نژاد، «هلا» به نویسندگی رضا کاشانی اسدی، «این داستان، قصه نیست» به نویسندگی فاطمه ابراهیمی، «مشعل پنج» به نویسندگی اکبر روح و «شهاب الدین» به نویسندگی مرتضی مصاحب‌نیا به عنوان آثار منتخب بخش مسابقه اعلام شدند.

در بخش پویانمایی(انیمیشن) نیز «فدائیان اسلام و ملی شدن صنعت نفت» به نویسندگی علی عرب‌زاده، «وضعیت قرمز» به نویسندگی داوود امینیان، «شمع‌ها و آدم‌ها» به نویسندگی احسان مرادی و «سقوط اندلس» به نویسندگی احمدرضا درفشی به عنوان آثار راه یافته بخش مسابقه این بخش انتخاب شدند.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد