آموزش و آزمون رانندگی مجازی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

به گزارش فناوری فرهنگی، با توجه به آمار تصادفات و تلفات جاده ای در کشور و نقش عامل انسانی در این فجایع ، آموزش و آزمون رانندگی مجازی برای افزایش کمی و کیفی مهارت رانندگان در نمایشگاه رسانه های دیجیتال برگزار شده است.

 آموزش از طریق تمامی ابزارهای متصل به اینترنت٬ یکسان سازی آموزش فارغ از سلایق شخصی مربیان، انتقال تجربیات مفید و صحیح به رانندگان کم تجربه٬ سنجش میزان تسلط دارندگان و متقاضیان اخذ گواهینامه٬ رفع نقاط ضعف آموزشی با استفاده از نتایج آزمون ها از جمله خدمات سامانه آموزش الکترونیک آیین نامه رانندگی و ارتقای رفتار ترافیکی است.

در این سامانه برای درک بهتر رانندگان، تمامی آیین نامه ها و قوانین راهنمایی و رانندگی توسط فیلم و انیمیشن آموزش داده می شود که موجب فراگیری راحت تر متقاضیان می شود.
با توجه به گسترش استفاده از ابزار ارتباط جمعی این نیاز که از فضای مجازی برای این آموزش ها استفاده شود، بیش از پیش احساس می شود.
پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در دهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال با برگزاری آزمون مجازی توسط این سامانه، موجب استقبال بسیار بالای مخاطبین در این دوره از نمایشگاه شده است.
سامانه آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی و ارتقای کیفیت رفتار ترافیکی موفق به دریافت جوایز متعدد داخلی و بین المللی شده است.
دهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال تا 7 آبان ساعت 10 صبح تا 8 شب در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران میزبان علاقه مندان و مخاطبین است.

منبع: ایرنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد