انجمن سینمای جوان پایگاه نخبه ‌یابی در کشور است

به گزارش فناوری فرهنگی، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: تقویت انجمن به عنوان پایگاه نخبه‌ یابی در کشور علاوه بر یاری سینما، به ارتقاء فرهنگی ایران نیز کمک خواهد کرد.

فرید فرخنده‌کیش روز سه شنبه با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: سینمای کوتاه در کشور رشد کرده و شاید یکی از نمونه های آن حجم عظیم جوایزی‌ است که در سال‌های اخیر کسب کرده است.
وی با ابراز خرسندی از اینکه در دو بخش فیلم کوتاه و مستند پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم، افزود: طی سال های اخیر ما در حوزه تولید، اکران و کیفیت آثار فیلم‌های کوتاه و مستند پیشرفت‌های مناسبی داشته‌ایم که نشان از رفتارهای مدیریتی مناسب دوره اخیر است.
مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران ادامه داد: کیفیت بخشی در سینمای ما در سه سال گذشته اتفاق افتاده و آثار آن را هم در جشنواره فیلم کوتاه امسال خواهید دید.
فرخنده کیش گفت: داوری فیلم‌های جشنواره امسال نشان داد فاصله فیلمی که به عنوان چهل و پنجمین اثر در جشنواره شرکت کرده است با فیلم که در رده هفتاد و پنجم قرار دارد و از حضور در بخش مسابقه بازماند بسیار اندک است و این نشان از ارتقاء کیفیت فیلم های کوتاه است.
وی در ادامه به برخی از تغییرات در جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه است و ما باید به سمتی حرکت کنیم که برگزاری آن در همه بخش ها با نگاه جهانی باشد.
فرخنده کیش تاکید کرد: شاید تغییرات کوچکی که رخ داده به نظر نرسد اما از بیرون که این جشنواره را رصد می کنند این تغییرات از نظرها دور نمی ماند.
بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها تا 21 آبان ماه با شعار «شفافیت، صداقت» همه روز از ساعت 9 و 30 تا 20 و 30 در مصلای امام خمینی(ره) برپا است.

منبع: ایرنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد