حمایت از بخش خصوصی در حوزه مدولباس در اولویت است

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد ولباس، حمید قبادی در دیدار با دست اندکاران و برگزارکنندگان جشنواره کشوری مد و لباس قزوین، با قدردانی از تلاش‌های مسئولان برگزاری این جشنواره، گفت: در این برهه طلایی مد و لباس در ایران اسلامی‌مان که توانسته‌ایم جنبش و چرخشی رو به جلو را رقم بزنیم، باید سپاسگزار توجه و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این عرصه باشیم که مسیری روشن و آکنده با مهر را در برابر هنرمندانی طراحی و دوخت شکل داده اند.

وی افزود: لازم است تمامی ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها و موسسات فرهنگی و هنری فعال در حوزه مد و لباس، با برداشتن موانع و نیز همدلی، آثاری فاخر ارزشمند را به جامعه عرضه کنند.

قبادی ادامه داد: بر همه ما تکلیف است، ارتباطی صحیح و مستحکم و مداوم را میان طراحان و صنعت برقرار کرده تا مردم عزیز و مخاطبان در  همه جای دنیا بتوانند از سلیقه و ذائقه  هنر ایرانی بهره‌مند شوند.

دبیر کارگروه ساماندهی مد ولباس در این دیدار با اشاره به روند مستمر برگزاری جشنواره‌های استانی، افزود: برگزاری مطلوب این رویدادها در سطح استانی، کشوری و بین المللی، پیشرفت این هنر ملی ما را به دنبال خواهد داشت.

قبادی یادآور شد: کار گروه مد و لباس در راستای  اعتلای هنر ملی طراحی لباس ایرانی و اسلامی، از فعالیت های غیر دولتی همواره حمایت کرده و  ضرورت هم افزایی فعالیت‌های مشترک را در اولویت قرار داده است.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد