فروش ۴۰۰ میلیونی تئاتر با ۳۹۴۴ تماشاچی

به گزارش فناوری فرهنگی،مجموعه تئاتر شهر با نمایش‌های «بی پدر»، «محفل بی‌عاری»، «روح جهنمی»، «بوفالو امریکایی» و «چهل گیس» و تماشاخانه سنگلج نمایش «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» را روی صحنه دارند.

نمایش «بی پدر» که تا پنجم‌خرداد‌ماه ۶۲ اجرا در تالار قشقایی داشته و با استقبال چشمگیر تماشاگران روبه‌رو بوده در مجموع هفت‌هزار و ۵۸۲ بازدید کننده داشته است. این سالن با گنجایش ۹۶ تماشاگر ۴۱۰۱بلیت تمام بها، ۱۹۳۶ بلیط نیم‌بها، ۳۴۱ بلیط تخفیف‌دار و ۱۲۰۴ بلیت مهمان ارائه کرده و مبلغ گیشه آن یک‌میلیاردو۳۳۵میلیون‌و۴۵۰هزارریال ثبت شده است. این نمایش تا ۲۹اردیبهشت‌ماه میزبان ۵۹۷۷ تماشاگر بوده و از ۳۰ اردیبهشت‌ماه تا پنجم‌خردادماه نیز ۱۶۰۵ تماشاگر داشته است

نمایش محفل «بی‌عاری» به کارگردانی سیاوش بهادری‌راد، که در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است با ۲۹اجرا، میزبان ۱۶۹۹ تماشاگر بوده است. تالار سایه گنجایش ۷۲ تماشاگر دارد که ۶۲۰ بلیت تمام بها، ۲۷۸ بلیت نیم‌بها، ۲۷۱ بلیت تخفیف‌دار و ۵۳۰ بلیت مهمان برای آن ارائه شده و مبلغ گیشه ۱۹۵میلیون‌و۱۶۰هزارریال ثبت شده است. این نمایش که در اردیبهشت‌ماه ۱۲۶۹ تماشاگر داشته در هفته گذشته میزبان ۴۳۰ تماشاگر بوده است.

دیگر نمایش تالار سایه «روح جهنمی» است که بابک محمدی آن را کارگردانی کرده و تا پنجم‌خرداد‌ماه ۲۳ اجرا داشته و ۷۷۴تماشاگر آن را دیده‌اند. برای این نمایش ۱۰۵ بلیت تمام‌بها، ۳۲ بلیت نیم‌بها، ۱۰۶ بلیت تخفیف‌دار و ۵۳۱ بلیت مهمان ارائه شده و مبلغ گیشه ۵۱میلیون‌و۴۵۰هزارریال ثبت شده است. این نمایش در هفته گذشته میزبان ۲۱۵ تماشاگر بوده است.

پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر که نمایش «بوفالو آمریکایی» به کارگردانی سیامک زین‌الدینی را روی صحنه دارد در ۱۱ اجرای خود میزبان ۳۷۱ تماشاگر بوده که ۱۶۷ بلیت تمام‌بها، ۱۱۰ بلیت نیم‌بها و ۹۴ بلیت مهمان را شامل می‌شود. گیشه این نمایش ۳۳میلیون‌و۳۰۰هزار ریال ثبت شده است. این نمایش که در پنج اجرای اول خود میزبان ۱۲۹ تماشاگر بوده طی هفته گذشته ۲۴۲مخاطب داشته است. گنجایش پلاتو اجرا ۷۵ تماشاگر است.

تالار چهارسو که خرداد ماه را با نمایش «چهل گیس» به کارگردانی حسین جمالی آغاز کرد در چهار اجرایی که داشته میزبان ۳۱۴ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۸۷ بلیت تمام‌بها، ۱۲ بلیت تخفیف‌دار و ۲۱۵ بلیت مهمان ارائه شده که در گیشه ۲۴میلیون‌و۲۵۰هزارریال به‌نام آن ثبت شده است.

اما در تماشاخانه سنگلج که این‌روزها با اجرای نمایشی از شهاب‌الدین حسین‌پور با عنوان «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» میزبان علاقه‌مندان هنرهای نمایشی است، هفته گذشته ۶۴۶ تماشاگر داشته که شامل ۳۸۲ بلیت تمام‌بها، ۴۱ بلیت نیم‌بها، ۷۷ بلیت تخفیف‌دار و ۱۴۶ بلیت مهمان می‌شود. برای این نمایش مبلغ ۹۷میلیون‌و۸۲۵ هزارریال ثبت شده است.

این تماشاخانه تا نیمه اردیبهشت‌ماه نیز شاهد اجرای نمایش «خواستگاری» کار عظیم موسوی، درمجموع اجراهای خود میزبان ۳۹۴۴ تماشاگر بوده است. مبلغ گیشه این نمایش ۴۰۲میلیون‌و۶۹۰هزارریال، ثبت شده است

منبع: صبا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد