بازگشت آتاری به بازار پس از ۲۰ سال

به گزارش فناوری فرهنگی، شرکت آتاری قصد دارد یک کنسول بازی جدید به بازار عرضه کند. این درحالی است که آخرین مرتبه این شرکت ۲۰‌سال قبل آخرین کنسول خود را ساخت و در ‌سال ۲۰۱۳ میلادی اعلام ورشکستگی کرد. به گزارش ماشابل، فرد چزنایس، مدیر ارشد اجرایی این شرکت اعلام کرده آتاری نقشه‌های زیادی برای محصولات جدید خود دارد. او دراین‌باره گفت: ما دوباره وارد بازار سخت‌افزار شده‌ایم!
از سوی دیگر هفته گذشته شرکت آتاری وب‌سایتی را به نام Atari Box افتتاح کرد. این سایت حاوی ویدیویی از یک دستگاه با پانل چوبی بود که به نظر می‌رسد همان آتاری باکس باشد.
البته درحال حاضر اطلاعات کمی درباره محصول جدید در دسترس است. چزنایس فقط اعلام کرده آتاری باکس از فناوری پی‌سی استفاده می‌کند.

تولید ربات‌های شبه انسان

فارس| پژوهشگران موفق به دستیابی به فناوری شده‌اند که درک و یادگیری خلق‌وخوی انسان‌ها را برای ربات‌ها ممکن می‌کند و بنابراین می‌توان ربات‌هایی با تعامل اجتماعی بهتر تولید کرد.
به گزارش  آسین ایج، تولید چنین ربات‌هایی بر مبنای طراحی یک الگوریتم تازه هوشمند صورت می‌گیرد که توانایی خودآموزی ربات‌ها را ارتقا می‌دهد و آنها می‌توانند درک کنند که در هر موقعیت اجتماعی باید چه رفتاری را خود نشان دهند. تأمین بودجه این طرح توسط آژانس دارپا وابسته به وزارت دفاع آمریکا صورت گرفته و پیشرفت مهمی در جهت تولید سیستم‌های هوش مصنوعی محسوب می‌شود که بتوانند مانند افراد عادی رفتار کنند.

منبع:شهروند

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد