فیلم های جشنواره کودک در سه سینمای شهر اکران می شود

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از ستاد اطلاع رسانی سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان دفتر اصفهان، حمیدرضا سلیمانی اظهار کرد: آماده سازی سالن های سینما، بررسی امکانات سالن، نظارت بر پخش تمام فیلم ها، نصب پوستر فیلم ها، اعلام زمان اکران فیلم ها از جمله اقدامات کمیته اکران فیلم جشنواره است.

وی با بیان اینکه باید در زمان پخش فیلم ها گروه دوبله همزمان نیز مستقر شوند، افزود: امکانات، دستگاه ها و محل استقرار گروه دوبله همزمان نیز باید با هماهنگی کمیته اکران فیلم ها آماده سازی شود.

مدیر اکران سالن های سینمایی جشنواره سی ام ادامه داد: پنج سالن از سه سینمای شهر اصفهان برای اکران عمومی فیلم های جشنواره در نظر گرفته شده است. یک سالن از سینما سپاهان، یک سالن از سینما فلسطین و سه سالن از پردیس چهارباغ. سالن سوره نیز برای بازبینی داوران جشنواره در نظر گرفته شده است.

سلیمانی اضافه کرد: در یک هفته ای که جشنواره برگزار می شود و فیلم ها در سالن های سینماهای سپاهان، فلسطین و پردیس سینمایی چهارباغ اکران عمومی خواهند شد، این سینماها فیلم دیگری خارج از جشنواره اکران نخواهند کرد.

عیدی شهردار اصفهان به کودکان و نوجوانان اصفهانی

وی به روش فروش بلیط فیلم های جشنواره اشاره و اضافه کرد: نیمی از هزینه بلیط تماشای فیلم های جشنواره به مناسبت عید سعید فطر توسط شهردار اصفهان تامین خواهد شد به این صورت که شرکت کنندگان در جشنواره به جای پرداخت هشت هزار تومان هزینه بلیط جشنواره، چهار هزار تومان پرداخت خواهند کرد.

مدیر اکران سالن های سینمایی جشنواره سی ام افزود: روش دیگر خرید بلیط از طریق ربات تلگرامی جشنواره سی ام است، به این صورت که متقاضیان خرید بلیط در ربات ثبت نام خواهند کرد و یک بلیط رایگان به علاوه ۱۸ بلیط دیگر با تخفیف ۷۵ درصد نصیبشان خواهد شد.

منبع: ایمنا

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد