تکثیر ایران تئاتر با فعالیت مستمر درگاه های استانی ممکن می شود

به گزارش فناوری فرهنگی،  ابراهیم گله‌دار زاده با اشاره به ایجاد درگاه های استانی ایران تئاتر در سال ۹۴، یادآور شد: پورتال های استانی با نظر اداره کل هنرهای نمایشی ایران و با هدف توسعه ی فعالیت های رسانه ای تئاتر به ویژه در استان ها ایجاد شد. حمایت از فعالیت های تئاتر در استان‌ها، فراهم آوری زمینه ی مناسب برای ارتباط هنرمندان و مخاطبان در فضای مجازی و مستندسازی فعالیت‌ های گروه‌های تئاتری سراسر کشور از مهم ترین اهداف ایجاد و توسعه ی پورتال است.

 

وی با اشاره به فعالیت مستمر ایران تئاتر در سیزده سال گذشته، تاکید کرد: استمرار فعالیت های ایران تئاتر باید در همه ی درگاه های استانی پیگیری شود و استان‌ها با اتکای به خود بتوانند هدف تکثر ایران تئاتر را در همه ی صفحه های استانی محقق کنند. در حال حاضر علیرغم اینکه استان ها دارای پرتال های اختصاصی هستند، شاهد فعالیت های مستمر خبری در این درگاه ها نیستیم. جای تعجب است که در برخی استان ها در حالی خبرها اطلاع رسانی نمی شوند که تئاتر آن استان پویا و فعال است.

 

گله دار زاده همچنین از آغاز زیرپورتال فروش بلیت تئاتر در دو روز آینده خبر داد و گفت: زیرپورتال فروش بلیت های تئاتر تا دو روز دیگر در سایت قابل مشاهده خواهد بود اما برای اخذ نشان اعتماد از سیستم بانکی، به زمان نیاز داریم. پس از آنکه روند بانکی به نتیجه برسد، خرید بلیت از سایت‌ها قابل‌ استفاده می شود و امیدواریم این زیر پورتال بدون هیچ مشکلی در دسترس قرار بگیرد.

 

وی در پایان به لزوم توجه به آموزش های رسانه ای اشاره کرد و گفت: برخی استان ها از نیروهای متخصص رسانه ای بهره می برند اما در برخی استان ها نیاز به آموزش نیروها وجود دارد. هر چه روند آموزش ها تسریع یابد؛ پورتال های استانی بیشتری فعال می شوند و در آن صورت سایت های استانی ایران تئاتر با کیفیت بهتری فعالیت های خود را پی خواهند گرفت.

منبع:شبستان

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد