فرهنگ دیجیتال در سازمان ها ایجاد شود

به گزارش فناوری فرهنگی، مهدی شامی زنجانی پیش از ظهر شنبه در نخستین جشنواره آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه های علوم پزشکی شرق کشور در بیرجند بیان کرد: آینده دنیا به سمت دیجیتال شدن و ارزش آفرینی در این بخش است.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ دیجیتال در سازمان ها ایجاد شود، افزود: ورود فناوری دیجیتال در هر مکان، تغییر کسب و کار و رضایت مصرف کنندگان را به دنبال داشته است.

شامی زنجانی با بیان اینکه در حال حاضر فضای مناسب برای فعالیت های دیجیتال و فناوری فراهم شده است، گفت: میزان فروش گوگل طی یک سال ١١٠ میلیارد دلار بوده که این دو آمار نشان از ایجاد ثروت در حوزه فناوری است.

دبیرگروه مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه تهران اظهار کرد: استفاده از سیستم های هوشمند می تواند بسیاری از نیازمندی های بیمارستان ها را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه همچنین استفاده از مباحث دیجیتال باعث کسب ثروت می شود، افزود: نسل جوان امروزی باید فضای مجازی را مورد توجه قرار دهند.

شامی زنجانی با بیان این مطلب که متأسفانه در حوزه دیجیتال در خاورمیانه عقب مانده هستیم، اظهار کرد: بحرین، مصر، عمارت متحده عربی و عربستان سعودی از جمله کشورهای برتر در این حوزه هستند.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد